Produsele alimentare pot fi returnate sau schimbate numai dacă se constată că sunt de calitate necorespunzătoare (în conformitate cu Regulamentul nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor).
Produsele pot fi considerate bunuri de calitate necorespunzătoare dacă:
- are deteriorări, inclusiv ambalaj,
- expirat.
Puteți depune o cerere prin două modalități:
Nu uitați să atașați o fotografie a produsului care să arate defectul și un document care să confirme plata (bonul de casă).
După aceasta,
managerul nostru vă va contacta pentru a concretiza toate detaliile.
Cererea
cumpărătorului privind returnarea sau schimbul produselor de calitate
necorespunzătoare este acceptată în limita termenului de valabilitate a produselor.
Nu se acceptă returnări după data de expirare.
Vă rugăm să
rețineți că un retur sau un schimb poate fi efectuat doar dacă au fost
respectate condițiile de păstrare a produselor după cumpărare.
După depunerea cu
succes a cererii, acesta se examinează. La necesitate, se efectuează o expertiză
la locul de producție. Dacă nu este necesară expertiza, veți primi un răspuns
privind schimbul sau returnarea în termen de două zile. Procedura de schimb sau
retur se realizează în termen de 7 zile de la momentul depunerii cererii.