Răspunsuri la întrebări:
Ce produse pot fi returnate sau schimbate?

Produsele alimentare pot fi returnate sau schimbate numai dacă se constată că sunt de calitate necorespunzătoare (în conformitate cu Regulamentul nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor).


Produsele pot fi considerate bunuri de calitate necorespunzătoare dacă:

- are deteriorări, inclusiv ambalaj,

- expirat.

Cum pot solicita rambursarea sau schimbul unui produs?

Puteți depune o cerere prin două modalități:

1. În magazinul în care ațI cumpărat produsele de calitate necorespunzătoare.
Pentru a face acest lucru, trebuie să scriețI o cerere folosind modelul oferit de vânzător. 
Trebuie să avețI cu dvs.
- documentul care confirmă plata (bonul de casă);
- un document de identitate.


2. Pe site-ul web
Vă rugăm să indicațI în cererea dvs:
- Numele șI prenumele cumpărătorului;
- numărul de telefon al cumpărătorului;
- data procurării produsului;
- adresa magazinului unde a fost efectuată achiziția.


Nu uitați să atașați o fotografie a produsului care să arate defectul și un document care să confirme plata (bonul de casă).

După aceasta, managerul nostru vă va contacta pentru a concretiza toate detaliile.

În cât timp după cumpărare pot depune o cerere?

Cererea cumpărătorului privind returnarea sau schimbul produselor de calitate necorespunzătoare este acceptată în limita termenului de valabilitate a produselor. Nu se acceptă returnări după data de expirare. 


Vă rugăm să rețineți că un retur sau un schimb poate fi efectuat doar dacă au fost respectate condițiile de păstrare a produselor după cumpărare.

În cât timp se efectuează rambursarea sau schimbul produsului?

După depunerea cu succes a cererii, acesta se examinează. La necesitate, se efectuează o expertiză la locul de producție. Dacă nu este necesară expertiza, veți primi un răspuns privind schimbul sau returnarea în termen de două zile. Procedura de schimb sau retur se realizează în termen de 7 zile de la momentul depunerii cererii.

ExpediațI o cerere pentru examinare